Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a70k76u47b 98R62o90t66h

14. 3. 2015 22:09

Opožděně, neb skutečně nemám čas sledovat všechny bláboly na blogu: a) nelžete, Fojtíku, je lehce dohledatelné, že jsem nic takového nenapsal, b) neberte si mne do své nevymáchané a ulhané huby. ;-O;-€

0 0
možnosti

Upřímně se divím, že vás tady iDnes ještě trpí. Já bych vás, být na jejich místě, po takovém článku okamžitě z blogu vykopal. :-/

3 0
možnosti
Foto

Radio Jerevan: Všechny přístroje pracují normálně.

A co s. autor? Vše v pořádku? Chutná?

3 0
možnosti
Foto

Nechybí tu kus diskuse??

1 0
možnosti
Foto

Až doteď jsem si o sobě myslel, že jsem celkem chápavej...8-o

1 0
možnosti
Foto

Celej Fojtík, jako vyšitej ...

I ty jeho reakce pod blogem

4 0
možnosti

Deja vu. Opakování dvojice Poch/Kucharovic.

3 0
možnosti

J82a40r63a 55R81a37n19k

13. 3. 2015 1:59

On sam ne, ale pomaha ostatnim do happy hunting grounds....

Did Alleged Nemtsov Killer Confess Under Torture?

http://www.wsj.com/...nemtsov-killer.../406286CD-7C34-4EFA-ADB5-17A6D87

2 0
možnosti

Já vám nevím, to i u hermánka, petříka, cvalína a vyvadila se občas pobavím nad jejich tupostí. Ale tohle už není ani pro zasmání, to je jen zoufalé kňučení nějakého fojtíka.

13 0
možnosti

Dobrý večer, dneska je to slabota, moc se Vám to nepovedlo, umíte to lépe. Třeba příště.

4 0
možnosti
Foto

To je výkvět .... Moc zaléváte, pane Jánský.

1 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik