Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM

...vážení dejte si tu práci a projděte si celou diskusi /myslít tím ŽUMPU/ názorů p. blogera má i svoje zastánce ale to je síla...s tímto pánem nemá cenu diskutoval;-€;-O;-€

1 2
možnosti
PT

P88e64t30r 54T25o86m89e90k

12. 3. 2015 22:24

Já už jsem to Jánský pochopil. Nechal jsem Bertu udělat rozbor tvojí řeči a pořád vycházely divné, protichůdné výsledky. Tak jsem to předhodil ještě Georgovi a je to jasné. Tvoje rodná řeč je ruština. Tím se vše vysvětluje.

7 0
možnosti
ZH

Opět pobavil. Fojtíku , Fojtíku nikdy bych nevěřil, že někoho tak dlouho nechají na útěku. Nebo už jim došli sítě ?:-)

8 0
možnosti
Foto

Dodnes jsem si myslel,že by opravdu mohl někdo jako Jakub Jánský existovat. Ale tenhle blog me přesvědčil, že jste skutecne Fojtík. Ta jeho silenost na konci jeho působení na Idnes je naprosto identicka s tou vasi

10 0
možnosti
Foto

Pisu to na mobilu a poruchou a ten první koment se mi nezobrazoval, proto tahle trapnost. ..

1 0
možnosti
Foto

Do teď jsem si myslel,že by snad mohl někdo jako Jakub Jánský existovat. Ale po tomhle blogu mam i ja pocit, že jste Fojtík. Ta silenost jeho posledních blogu na Idnes je naprosto identicka s tou vasi

3 0
možnosti
MR

M28i41l91a31n 27R22a40d15e54k

12. 3. 2015 22:05

zajimave ze pseudoexistence jako Jansky se cpou na Zapad, misto aby emigrovali do krasnych a svobodnych koncin jako Rusko, to je ani ve snu nenapadne

4 0
možnosti
MR

M88i91l29a34n 22R89a69d10e17k

12. 3. 2015 22:03

Vy jedna pseudoexistence! Vy se zase modlite aby to nebyla pravda, uz by vam pak neposlali lahve samohonky za vase blaboly

3 0
možnosti
MF

M95i23l73o34š 69F90i67a75l86a

12. 3. 2015 21:55

NeVážený pane, už jsem tu delší čas nebyl a Vaše příspěvky jsem už taky delší čas nečetl, ale vidím, že mezi tím ještě zhoustly. Tohle už skoro není na psychiatra, jako některé Vaše minulé, tohle už je skoro na přesdržku. Za tohle mnozí z nás bojovali a občas se museli i nechat zmlátit pendrekem? Aby takoví, jako Vy mohli veřejně a beztrestně hlásat nenávist vůči všemu, co se jim nehodí do jejich duté, rudé makovice? 

Nikdy by mě nenapadlo, že to napíšu a přitom Vy jste už druhý, komu to píšu. Lidem jako jste Vy by mělo být v zájmu všech slušných lidí zakázáno veřejně publikovat cokoliv. Pře Vámi jsem to napsal Fojtíkovi. Nebo jste to pořád Vy, pane Fojtíku, jen pod jiným jménem?

12 0
možnosti
Foto

Tak tady je ovšem veselo. Kam se na to hrabu já, stará konzerva.

0 4
možnosti
SS

Snad stary agent, ne? Nestydte se za to ...

6 0
možnosti
PT

P55e12t32r 86T49o34m92e70k

12. 3. 2015 21:37

Že s Janský nestydíš. Vem se za ruce s Vyvadilem a zatancujte si. Bude vám to moc slušet.  A nejlepší bude, když si zatancujete Putinovi pod okny. On vás jistě pozná a vás zavraždit nenechá.

13 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik