Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P15e90t79r 52U15h52e88r

29. 3. 2015 20:45

Je mi tě opravdu líto, kubo, že nejsi schopen pochopit rozdíl mezi pár dní trvajícím přesunem vojenské techniky našich spojenců a vstupem armád několika států, které vedlo k obsazení naší republiky na dlouho dobu. Jsi absolutní nic...

8 1
možnosti

I57v60a97n 35J65i53r46e63š

29. 3. 2015 16:04

Karma. Nejlepší a nejvýstižnější hodnocení událostí kolem kolony na jaké jsem narazil.

2 9
možnosti

Blábol, fujtajbl..., je opravdu potřeba, to dále komentovat ?

9 2
možnosti
Foto

I11v34a94n 30M16a84r13e28k

29. 3. 2015 14:14

Jsou to zkrátka "profesionální a dlouholetí vítači" kohokoli a dávají to  vždyi velmi hlasitě najevo ! 8-o

4 7
možnosti

Také jsem měl ten dojem včera na Václaváku. Kalouskova klaka vítačů s americkými vlajkami náhle v 16 hod odtamtud zcela zmizela. Asi měli zaplaceno jen za hodinu mávání. Doufám, že měli příplatek alespoň za to, že mávali v sobotu.

2 8
možnosti

P68a16v77e88l 44V29é49b12r

29. 3. 2015 14:00

Soudruzi si s pokusem o všenárodní odsouzení průjezdu kolony našeho spojence pěkně naběhli, tak se alespoň snaží zesměšnit každého, kdo ten průjezd vítá. A přitom jim uniká, že nebýt jejich hysterického hýkání proti průjezdu, tak by ho (ten průjezd) většina lidí sotva zaregistrovala. Takhle se z toho stává protest proti komunistům...

14 1
možnosti

Média a sami organizátoři by nedovolili, aby konvoj neměl požadovanou publicitu. Svádění této propagandy na vyvadila a pár dalších je směšné a hloupé

6 11
možnosti

Příznivci bolševismu, nesvobody a kremelských kágébáků zažívají těžké časy. Nemůžu popřít, že jejich pláč a skřípění zubů mi zní velmi příjemně. :-) Za těch pár museli zestárnout o několik let. Ale neberte to soudruzi příliš vážně, čím bych se bavil, kdyby vám to poškodilo zdraví fatálně?! Pozor na srdíčko.. ;-)

13 4
možnosti

Vidíte a já Vás bral jako inteligentního diskuzního protivníka. A Vy už také kloužete po populistické vlně radostného hýkání;-)

3 9
možnosti

vítat někoho kdo sem vpadne v noci bez ohlášení s nabitými zbraněmi, obsadí státní instituce,  zatkne vedení státu a diktuje že bude po jeho je přece jen něco jiného než to co se děje dnes, takže vaše přirovnání je přirovnání zoufalce který už neví jak by si plivl, pane jste ubožáček

15 0
možnosti

nejde o fyzické vítání, jde o stav společnosti v daném okamžiku. Ten byl a znovu je tristní

3 10
možnosti

Tento článek je především o vás. O vaší nutkavé potřebě podsouvat něco ostatním.

Ale pěkně se vám to dnes sešlo. Nejdřív jste se svěřil s tím, jak vás zaskočilo, že spolčit se s kýmkoliv je někdo, kdo vám je politicky blízký. A o dvě a půl hodiny později takové chování s chutí posunuté těm, kdo jsou od vás politicky daleko.

9 1
možnosti

já jsem politicky nevyhraněný. Politika mě zajímá jen proto, že omezuje svobodu a je čím dál více pokrytecká. Pokud jsem Vám podsunul, že člověk si má po celý život udržovat morálku a neohýbat se komukoliv, tak jsem rád. O to mi přesně šlo:-/

3 3
možnosti

Tady je to popsáno přesně, proč jedni tohle, jiní tamto:

http://bulava.blog.idnes.cz/c/455730/psat-blog-je-super-aneb-hrr-na-karmu.html

 V honbě za karmou je třeba zaujmout jasné stanovisko:-)

1 0
možnosti

říkejte to ČT a mainstreamu...:-/

3 4
možnosti

Veliké Blablala.Přečetl jsem si zase pár vašich blogů.

3 2
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik