Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autor blogu a pan Fojtík jsou důkazem toho, že existuje telepatie. Nebo spříznění duší.

3 0
možnosti

Odkaz na AC24 je odkaz na výsledky IQ testu daného jedince ...

2 0
možnosti
Foto

J27a98k23u48b 20R82o41t49h

6. 2. 2015 21:11

Tak Fojtík, publikující pod identitou Jánský, pochválí Fojtíka, sedícího ve švýcarské knajpě. To sou mi událostě.8-o;-D

5 3
možnosti

J40a66r17a 89R62a62n42k

6. 2. 2015 20:56

Jste uzasny, tu diskusi si dale uzivejte se svym klubem Pratel Ruska sam, ja Vam neverim ani slovo, odpovidat mi nemusite, ty minusy uz neuvidimRv

4 2
možnosti
Foto

Čím méně přímých osobních zkušeností lidé mají, tím více je zarputilých a neústupných znalců.

4 1
možnosti
Foto

Ukr. je v kelu i bez Fojtíka. ,,Dobrá" práce především jejích VLASTNÍCH GAUNERSKÝCH ELIT. Tak dlouho s kde kým licitovali malou velkou domů pro sebe, až se ,,zadařilo". A dnes se sklízí;-(Rv

5 2
možnosti
Foto

Jsem v zahraničí a někde se můj předchozí příspěvek ztratil, proto konstatuji znovu, že s vámi je těžko diskutovat, když uznáváte pouze totální pravdu.

4 1
možnosti

jasně, jsem jako Brusel

2 4
možnosti

Nevím, na Fojtíka to asi nevypadá. Přišel mi od kamarádky mailem tento odkaz

https://www.youtube.com/watch?v=y9hOl8TuBUM Je tam projev ukrajinského poslance Olega Carova v listopadu 2013. Je to s anglickými titulky. Rozumět by moc nebylo, protože opozice tam dělá hluk jak stádo opic. Když ještě vezmeme v úvahu, co prokecla paní Nuland, tak tady něco smrdí.

Ať si to každý přebere sám.

4 3
možnosti

To jste objevila ameriku, Putinova loutka, v současnosti člen parlamentu "Novorosii"

Momentálně hit prorusů... :-)

http://reichl.blog.idnes.cz/c/447130/Majdan-krvave-stopy-nas-privadi-k-20112013.html

3 2
možnosti

Ani nevíte, jak jste mě potěšil zprávou, že jste daleko i s Fojtíkem.;-D

3 6
možnosti
Foto

V podstatě souhlas. Jen to obligátní svádění na novináře..... Poznámka i k Vašemu spolustolovníkovi p. Fojtíkovi. V 90 % jsem s ním nesouhlasil a zejména v poslední fázi jeho účinkování za tomto serveru šla kvalita hodně dolů. Přesto jsem ho rád čítal. Ale s tou pravdou : neměl ji v tom podstatném. Tvrdil spolu s mnohými příznivci VVP , že po " anexi" ( dle nich osvobození ) Krymu dá Rus pokoj. To je ten velký omyl !!!! Vzpomeňme Moldávii, Gruzii, Abcházii.....

Děkujme Bohu za rozdělení ČSR. Vznikl tak další nárazník mezi Evropou a divokým východem - Slovensko.

4 3
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik