Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Ve Svycarsku maji taky sve zkusenosti, nebojte.

1 0
možnosti
Foto

Zkuste se, prosím, na chvíli zbavit těch svých východoevropských komplexů.

2 0
možnosti
FP

To nejsou komplexy, ale realita. Jedné Češce zabavili Norové málem dítě kvůli tomu, že v cukrárně pila grog - přečtěte si tohle:

http://www.maminka.cz/clanek/jana-v-norsku-mi-malem-sebrali-helenku

„Jedině díky tomu, že manžel je Nor a ještě k tomu lékař, mi sociální pracovnice Helenku na místě nesebrala,“ domnívá se Jana.

Kdybybyl její manžel Čech, už by vídala dítě jen jednou za půl roku na 30 minut a blížila by se nezrušiteklná adopce. Probuďte se z iluzí o Norsku! Já jsem si také do loňska Norska vážil.

Nebo další svědectví z maminka.cz  : "Opravdu by me , Blanko zajímalo jak můžete stát za tímhle zvěrstvem, které se v Norsku bez pochyby děje. Píšete já sama mam zkušenost... I já ma zkušenosti z touhle povedenou instituci a kdyby jsme hned druhy den ráno neuleteli z Norska už nikdy bych svého modrookeho blonďateho syna neviděla. Jediné čím jsem se " provinila " bylo, ze jsem se synem ve čtyři odpoledne tancovala na oya festivalu. Byli jsme štastní a smáli jsme se a potom následovalo pěti hodinové peklo. Přišla policie, začala mi povídat ze jsem opilá a pod vlivem drog a bůhví co ještě ( což samozřejmě nebyla pravda ) poté přijela socialka a jen z důvodu ze neměli náhradní rodinu hned ten den, nás auto se sociálními pracovníky odvezli domu a řekli ze přijedou ráno. To my už jsme tam naštěstí nebyli. Každy měsíc můj manžel vpouští do domu tyhle zrůdy, kteří ještě půl roku po tom hledají mého syna pod postelemi, ve sklepě,na půdě, proste všude, jako krve žíznivý supy. Protože je to pro ne normální obchod. Stydím se za vás a za to ze takhle transparentně stojíte za tímhle hnusem a říkáte si Čech. Měla by jste rozstrihnou občanu a držet papuli. S pozdravem Lucie"

0 0
možnosti
Foto

Velvyslanectví Norského království v Praze

Hellichova 458/1

118 00 Praha 1 - Malá Strana

E-mail: emb.prague@mfa.no 

Tel: +420 257 111 500

Fax: +420 257 111 501

1 2
možnosti
Foto

Chcete se pochlubit, že ovládáte google....

Já myslím, že situaci rozhodně velmi urychlí, když noská ambasáda dostane pár hysterických dopisů a vzkazů od českých internetových uživatelů. :-P

2 0
možnosti
Foto

Já se přiznám, že článek jsem nečetl, zato jsem četl dnešní MF DNES. 

Takže jen k nadpisu. Ono to je asi složitější než země původu, protože šance, že švýcarští rodiče budou mít ty samé problémy, je malá.

A že v té rodině nebylo všechno v pořádku, je asi dost zřejmé. Takže zcela bezdůvodné to odebrání asi nebylo. Spíš je diskutabilní jeho provedení.

1 0
možnosti
JJ

Jiří, myslíte, že v Čechách nebo ve Švýcarsku by v tomto případě řešeli toto tak radikálně????

0 0
možnosti
MT

To jenom proto, ze ty vychodni staty si 'vycinkali' za politiky šašky. Mohlo by se to nazvat něco jako 'divoky vychod'.

1 0
možnosti
SS

Mohli by zkusit treba Kanadana - to by byla podobna "svanda" jako se Svycary ...

4 4
možnosti
Foto

Hlavně se nám, Sidneyi, z toho svého kanadství nepodělejte. Mimochodem, Čech těžko zažiije kdekoli na světě větší buzeraci při vstupu do země, než po přistání na mezinárodním letišti v Calgary. Kam se hrabe New York nebo Moskva.

0 1
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik