Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že ta jazyková otázka byla jen poslední kapkou, kterou pohár trpělivosti přetekl.

A že to vůbec nebyla pouze otázka národnostní, tedy ruská. Ale otázka regionální, kdy si ty východní ukrajinské regiony už nechtěly nechat poroučet z Kyjeva.

Teď to trochu polevilo, ale přece v 90. letech bylo dost separatistických tendencí i u nás na Moravě, že?

3 3
možnosti
PB

..... v každým případě při tej bratrovražednej válce zamrzla "kyborgům" elektronika;-)R^

1 3
možnosti
Foto

K velké dovednosti lidí, kteří si říkají stát, patří ti to, že umí vzbudit v lidech tak velkou lásku k jimi ovládané instituci, že jsou pak lidé ochotni za ni i umírat, netušíce, že umírají vlastně pro své daňové farmáře, kteří na nich parazitují.  Daňoví farmáři si vždy uměli  vytvořit nějakého nepřítele a poštvat proti němu svůj lidský dobytek.

0 0
možnosti
JJ

Tak mě daně nevadí. Já vidím, že za ty peníze něco dostávám

0 0
možnosti

Doufejme, že se i za tuhle další válku bude Putin smažit v pekle.

6 4
možnosti
JJ

Myslím, že určitě nebudou rozdělávat oheň kvůli jednomu. Když už, tak už, ne?

3 0
možnosti
Foto

Ano, na Ukrajině se nachází pár nacistů, v Čechách senachází pár nacistů, na Slovensku se nachází pár nacistů a zejména v Rusku senachází velké  množství nacistů. V Luhansku, Doněcku, žije menšina Rusů a onamá právo odtrhnout území Ukrajiny? Víte já autem Octavia (ta původní) jel v 70letech do SSSR. Byl naplánovaná trasa a to Lvov, Kyjev, Oděsa. Já do té dobynerozlišoval Rus, Ukrajinec. Až tam jsem poznal, že je to sakra rozdíl. Každýkoho jsem oslovil, mně zdůraznil já ne Rus, já Ukrajinec.  Po návratu jsemse o to zajímal a hodně jsem se dozvěděl od profesora ruštiny, který se narodilna Ukrajině. Od něj jsem hodně pochopil o vzájemných vztazích a o touzeUkrajiny být samostatnou zemí a také jsem se dozvěděl, co všechnu RuskoUkrajině udělalo.

5 1
možnosti
JJ

Tak určitě dokážete odhadnout, kolik opravdových Ukrajinců žije v Rusku a kolik na Ukrajině. Dovedete si představit, že syn bojuje v Sudetech v hitlerovské armádě proti tátovi v bunkru Hanička?

2 2
možnosti
Foto

Četl jsem dnes v tramvaji článek na podobné téma a též byla zmínka o doněckém letišti. Hlava mi nebere, jak může mít někdo problém dobýt letiště, zvláště tedy budovu terminálu, pokud je vyzbrojen tanky.

Samozřejmě, ale, pokud budu chtít to letiště i nadále používat, tak bych měl být s tou střelbou těžkými zbraněmi opatrný. Tak jak to vlastně je?

2 1
možnosti
SS

Asi nechtej vysvetlovat ruskym matkam "nehody" jejich synu pri "vycviku" a "dovolene" ...

2 1
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1589x
Mlčeti špatně, mluviti nutně. Slovo, to je to, co nás odlišuje od neandertálců.Zato činy se jim stále podobáme...

Seznam rubrik